Сторінка фізінструктора
ФІЗІНСТРУКТОР Б Е Н Ь К А Л О В И Ч О К С А Н А Ю Р І Ї В Н А
Структура заняття з фізкультури на свіжому повітрі.
І Підготовча частина: Мета: активізувати увагу дітей, забезпечити фізіологічну та психологічну підготовку дитячого організму до виконання основних фізичних навантажень, розвитку швидкості реакції, формувати і закріпити навички різних видів ходьби та бігу. Вправи підготовчої частини: - Шикування в шеренгу (в холодну погоду не проводити) - Різні види ходьби у поєднання з 3 – 6 дихальними вправами. - Повільний біг (2 – 4 хвилини). - Ходьба поєднана з вправами відновлюючими дихання. - Перешиковування для виконання загально розвиваючих вправ (5 – 7 впр.) - Перешиковування в колону. - Біг у середньому темпі ( 2хв.). - Ходьба поєднана з вправами на відновлюючими дихання. ІІ Основна частина Мета: навчання з подальшим вдосконаленням основних рухів, та розвиток фізичних характеристик дітей. Вправи основної частини: - Виконання одного із основних рухів (новий або складний за фізичним навантаженням чи координацією). - Біг у середньому темпі (2 хвилини-.) - Виконання різних, відомих дітям основних рухів ( 2– 3 рухи). - Біг повільним темпом (2 – 3 хвилини) - Гра з великою рухливістю (естафета) ІІІ Заключна частина Мета: забезпечити поступовий перехід дітей від збудженого стану до спокійного. Вправи заключної частини: - Повільний біг (1 – 1,5 хвилини). - Ходьба. - Виконання кількох вправ дихання Заняття на майданчику повинно проводитися рухливими іграми з різноманітними основними рухами (заняття ігрового типу)
Памятаймо! Заняття з фізкультури на свіжому повітрі має тренувальний та оздоровчий ефект тільки за умов дотримування вимог: планування фізичних вправ, врахування кліматичних умов та пори року, використання фізкультурного обладнання, дотримування вимог до взуття та одягу. Робота ДНЗ в цілому спрямовується на підтримку, збереження і розвиток здорового способу життя дітей, правильної його мотивації . З огляду на це, дітей ознайомлюють з поняттям про гігієну діяльності, гігієну тіла, зовнішності, основні органи, а також про статеву індетифікацію та розвиток організму. При цьому треба дотримуватися принципів послідовності, систематизації та індивідуального підходу. Ця важлива робота в процесі всього часу перебування дітей у дошкільному навчальному закладі. І як показує досвід, заняття з фізкультури займає важливе місце у всьому виховному процесі дитячого закладу.
|
|